Offpage

Offpage SEO kampaň GARANT
… Získávání zpětných ohlasů …

Charakteristika

Offpage optimalizace web stránek, někdy nesprávně zjednodušování slovem linkbuilding („budování“ zpětných odkazů) má za úkol:

Propagovat web pomocí získávání odkazů na jiných webech a ohlasů na sociálních sítích.
Cílit nejkonkurenčnější výrazy ve výsledcích vyhledávání.
Offpage SEO kampaň GARANT zahrnuje desítky různých strategií, které závisí:

od povahy webu (zda je to firemní web, eshop, informační web),
od produktů / informací, které web nabízí,
oblasti, v níž web podniká,
zda je to známá nebo nová značka,
a dalších.

Při této službě, pokud víme, jak jediní garantujeme výsledek ve smyslu zvýšené návštěvnosti, resp. zvýšených prodejů!

Průběh

Podmínkou služby je předcházející onpage SEO analýza Anatomy . Ve výjimečných případech, kdy web splňuje naše náročné standardy, může být onpage optimalizace na základě dohody doplněna, popřípadě zcela vynechána.

Offpage optimalizace vyžaduje dlouhodobou spolupráci . Na začátek je vhodné dohodnout cíle na 4- až 6-měsíční kampaň. Služba se platí v měsíčních paušálech, můžete ji však kdykoliv ukončit jednostranným vypovězením smlouvy.

Pokud by se nám předem dohodnutou hladinu návštěvnosti nebo jiných cílů webu nepodařilo dosáhnout, klient si může vybrat – buď navrácení alikvotní částky za službu Offpage SEO Garant nebo bezplatné pokračování služby do doby, dokud se cíle splní.

I když služba je plně v naší kompetenci (majitel webu na ní po většině času nepracuje), někdy je nutné, aby majitel také přispěl , např. napsáním odborného článku, úpravou webu, apod.

Ve službě Offpage SEO GARANT jsou zahrnuty i měsíční reporty KPI . Key Performace Indicators (KPI) nebo klíčové ukazatele výkonnosti jsou většinou následující:

Návštěvnost z neplaceného vyhledávání,
unikátní návštěvníci z neplaceného vyhledávání,
počet shlédnutých stránek z neplaceného vyhledávání,
bounce rate (míra okamžitého opuštění stránek) z neplaceného vyhledávání,
počet a míra konverze z neplaceného vyhledávání,
a další statistiky.
Výsledek

Výsledkem služby je zvyšující se návštěvnost z vyhledávačů a tím i prodejnost webu . Důvodem zvýšené návštěvnosti by měl být hlavně postup na vyšší příčky ve výsledcích hledání na hlavní, ale v podstatě všechny relevantní, klíčová slova a získávání přímých návštěvníky z jiných webů pomocí zpětných odkazů.